Harmadik nap

 2011.08.08. 23:27

És ejött az igazság napja. Megmérettettünk...

Habár a kezdést egy órával későbbre rakták, 6-kor megint ébren voltam, és gyorsan átolvastam az elméletet, illetve ittam egy kávét. Hátha akkor lesz kedvem autóba ülni, és kimenni Szentendrére. Sokért nem adtam volna tudniillik, ha visszafekhetek az ágyba, és ott is maradhatok. Mondjuk 3 napig.

Szerencsére az autóm gyűjtőjáratként funkcionált Szentendre felé, így nem volt lehetőségem lusta álmaimat valóságra váltani. A helyszínen mindenki izgatottan készülődött, hát mi is így tettünk. A 9-kor kezdődő bemelegítés során a viharfelhők tovább gyűltek az RKC diplomám felett, mert rá kellett jönnöm, hogy 2x16kg-al még éppen meg tudom csinálni a gyakorlatokat. Ez viszont kevés lesz. 10:15-kor aztán leszakadt az ég. Elkezdődött a technikai vizsga.

  • Swing
  • Majd egyhuzamban clean, squat, press
  • Turkish getup
  • Snatch

A török felálláson kívül elég vacakul mentek. A súlyok összevissza rángattak, inkább az életemért küzdöttem. Biztos voltam benne, hogy néhány 'tárgyból' bukni fogok, ráadásul a guggolásból egyszer sem tudtam feljönni. Ez pedig rossz ómen.

Azzal együtt normál esetben, a bukott részeket utólag videón be lehet nyújtani, a vizsgát követő 3 hónapon belül. Nagyon nem izgultam.

Ezután jött a snatch teszt. A derékfájásomra hivatkozva neki se fogtam. A derekam tényleg fájt, de nem tagadom, hogy egy grammnyi erőt nem éreztem magamban a feladat végrehajtásához.

Ebéd után jött a tanítási teszt. Azt mondjuk nagyon élveztem. Az áldozatok alacsony számossága okán párosával okítottunk. Mi AtH-val egy küzdősportolós-kosarazós fiatalembert fogtunk ki, aki viszonylag ügyes volt, de így is meglepően sehova nem jutottunk a 45 perc alatt. 

Persze, mivel aznap még alig mozgattuk a súlyokat, a nap végére még bekerült egy grad workout nevű szado-mazo szakkör. A részvétel kötelező. A feladatokat a guggolás, nyomás, snatch és swing tárgyakból válogatták össze, majd a végén levezetésként sétáltunk 2 szép kört a parkban súllyal a kézben (rack vagy farmerwalk). 

Visszatérve a tornaterembe kezdődött a fotózkodás - a mi csapatunkon belül gyakorlatilag teljes permutációban - kontaktcsere, stb. Miután mindenki megvolt mindenkivel eljött az utolsó esemény. Az eredményhirdetés.

  •  

A bejegyzés trackback címe:

https://xettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr923135530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tamioslo 2011.08.13. 09:41:59

Most igy, a 3. nap vegere kezdek belejonni:-) Latlak lelki szemeim elott a sok nehez labdaval, szivesen megneznem legalabb a fenykepe(ke)t, amit a vegen csinaltak rolatok:-D
süti beállítások módosítása