Vég? Eredmény!

 2011.08.08. 23:35

Megmérettettünk és könnyűnek találtattunk.

A verdikt egyszerű. A 6 feladatból 5 esetben 'fail' a török felállásnál 'pass' jelzés lett bekarikázva. A snatch teszt eleve bukó. A tanításból átmentem. Ilyen esetben a 3 hónap nem áll, viszont egy év múlva újra játszhat. 

Amikor ezt kimondták, kicsit összeszorult a torkom. Szar érzés volt na. Éreztem, tudtam, tudtuk, hogy gyengék vagyunk és kevesek ehhez. De mégis rossz ezzel szembesülni.

Ugyanakkor sokat tanultunk. És szerencsére AtH is megbukott. Így a terv az, hogy nem adjuk fel. Van egy évünk. Ahhoz kevés, hogy lazítsunk, de ahhoz elég lehet, hogy rendesen felkészüljünk. 

Nagyon jó csapatba kerültünk. Fabio és Huon biztosítottak arról, hogy emailben szívesen adnak tanácsot, segítenek a felkészülésben. Ki fog derülni. Akárhogyan is, jövőre ugyanitt.

Ja, és még mindig igaz:

"Elhatározásra jutottam. Augusztusban újra nekimegyek a kettlebell instuktori tanfolyamnak. Erről szól ez a blog."

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://xettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr853135561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tamioslo 2011.08.13. 09:50:47

Figyisz, szerintem ez marha jo! Okes, a -6, +2 arany valoban nem idilli, de tenyleg rengeteget tanultal most, es igy mar tudod, mire is vallalkozol egy ev mulva. Ha atengedtek volna, ugyis tudtad volna, hogy meg boven van mit tanulnod, es csak rendesek voltak vagy mazlid volt. Szerintem jobb megszenvedni azokkal a dolgokkal, amiket az ember tenyleg tudni es csinalni akar. :-) Szoval neked folyt. kov. osztol az edzeseken, nekem meg egy ev mulva itt, a blodogon:-D
süti beállítások módosítása