2 hét telt el a képzés óta. Az első hét a pihenés jegyében folyt, habár tény, hogy azt teljes mellbedobással hajtottam végre. Meg terveket is szőttem.

1.) Törzserő növelése. Alapvető hiányosságom volt az erős has és hátizom. Ez fontos a gyakorlatok végrehajtásánál is, de jelentős szerepe lenne abban is, hogy ne fájduljon meg a hátam újra. 

2.) Vitálkapacitás fejlesztése. A snatch tesztnél - úgy érzem - a tüdőm fogy el. Egyszerűen nem kapok levegőt. Tehát a légzésre borzalmasan oda kell figyelni.

3.) Minden más. Fel kell készülnöm, hogy a gyakorlatok könnyedén menjenek nagyobb súlyokkal is. Mindenképp 1 teljes lépcsőt meg kell lépnem jövő tavaszig. Vagyis képesnek kéne lennem a legtöbb gyakorlatot 28-assal csinálni.

Persze az elmélet szép, és fontos is, de mégiscsak a gyakorlatban mutatkozik majd meg, hogy mit tudok. Heti 3-4 edzés muszáj lesz. Ebből 2 Tamás féle, 1 szigeti edzés AtH-val. Pluszban jó lenne 1-2 alkalommal rövid stressz snatch sorozatokat berakni, de nem kizárt, hogy az már sok lesz.

Ami jó hír, hogy a kezem borzalmas gyorsan regenerálódott. Másnap már tudtam volna bellt fogni. De nem akartam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://xettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr793167605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása