Második nap

 2011.08.08. 23:10

Az éjszaka nehezen telt. Aludni alig tudtam a minden porcikámat átható fájdalomtól, ráadásul hajnalban arra ébredtem, hogy begörcsölt a jobb alkarom. Ennek ellenére reggel 6-kor felkeltem, és lelkesen - ámbátor kissé szögletes mozgással - készültem az aznapi megmérettetésre. 

A második nap alapvetően nem tért el az elsőtől, habár a büntetéseket szerencsére nem farmerwalkban, hanem swingben mérték a mélyen tisztelt instruktorok. A darabszámokat már nem tudom felidézni, de maradjunk annyiban, hogy volt bőven. Az aznapi tananyag a felrántás, a vállból nyomás, a guggolás (2 súllyal) és a snatch volt. Ezeket is szépen kiapróztuk, részletesen megnéztük mire figyeljünk, mire ne. Habár a fáradtság okán a mozdulataink egyre kaotikusabbá váltak minden igyekezetünkkel azon voltunk, hogy a súlyt ne ejtsük egymásra, magunkra vagy az instruktorokra. Számomra is teljesen érthetetlen módon ez sikerült is. 

A nap végére - meglepő módon - az előző napinál kevésbé fáradtan, de kellemesen felszakadt, felhólyagosodott kézzel néztünk egymás üveges szemébe. Vidáman hazaautóztunk, és az utasításoknak megfelelően átolvastam a másnapi vizsgaanyagot. Ekkor szembesültem, hogy a felrántást, guggolást, vállból nyomást és swinget 2x24kg-al kell elvégezni, ami pont 24kg-al több, mint amivel szoktam, illetve gondoltam. Sebaj, ha már eddig eljutottunk, vissza csak nem fordulunk....

A bejegyzés trackback címe:

https://xettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr623135486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása