Lesérülni nem szabad!

 2011.03.18. 09:14

Tudom jól az elejétől, hogy oda kell figyelni. Sérülésre nincsen idő. Mivel a szerdai edzésen elég harmatosan muzsikáltam, tegnapra csak egy 5x1 perc, benne 5+5 snatch volt a terv. Bemelegítés, majd indult a menet.  Az első 2 perc gond nélkül lement. A harmadikban az utolsó snatch-nél a jobb vállamban kattant valami, és belenyilallt a fájdalom is. A negyedik kör bal kézzel lement, majd át a súlyt a jobba, és vége. Nem tudtam megtartani. 

Óvatosan letettem a súlyt, majd próbáltam mozgatni, lazítani. Egy tompa fájástól eltekintve nem tapasztaltam semmi különöset. Kis lazítás után a 16kg-ossal még belenyomtam párat, de semmi. 

Reggelre egy tompa fájástól eltekintve nem maradt nyoma az egésznek. Ma pihentetem. Holnap edzés.

Mit történhetett? Igazából nem tudom. Ha én rontottam el valamit, akkor arra tudok gondolni, hogy kiengedtem a vállam. De ez persze nem biztos. A holnapi edzésen kiderül.

Címkék: sérülés kettlebell xerxesz

A bejegyzés trackback címe:

https://xettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr892749384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása